Kopš otrās ārkārtas situācijas izsludināšanas valstī, ievērojami krities "Maxima" klientu skaits, jo īpaši "Maxima XXX" veikalos, kas atrodas tirdzniecības centros – pagājušajās brīvdienās klientu skaits šajos "Maxima" veikalos krities par 36 %, salīdzinot ar identisku periodu pērn, vēsta mazumtirgotājs.
Ikdienā lielākais klientu samazinājums esot vērojams tieši mazā formāta veikalos, kas saistīts ar vēl striktākiem ierobežojumiem nekā pirmajā Covid-19 "vilnī" – veikalā var atrasties ievērojami mazāks klientu skaits, t.i. 1 cilvēks uz 10 m2.
"Tas, protams, atstāj tiešu ietekmi uz "Maxima Latvija" finanšu rezultātiem, jo īpaši mūsu veikalos, kas atrodas tirdzniecības centros, bet šobrīd prioritāte ir sabiedrības drošība, tādēļ, ja redzēsim, ka nepieciešami vēl striktāki ierobežojumi, noteikti rīkosimies.
Paralēli mūsu sadarbības partneris "barbora.lv" ir radis iespēju paplašināt attālinātas preču pasūtīšanas kapacitāti," stāsta "Maxima Latvija" vadītājs Viktors Troicins.
"Maxima Latvija" līdz šim ir veikusi vairāk nekā 1 miljonu eiro lielas investīcijas, lai ieviestu dažādus drošības pasākumus Covid-19 vīrusa ierobežošanai kā veikalos visā Latvijā, tā arī administrācijā.