AS "Baltika Group" ir pieņēmusi stratēģisku lēmumu turpmākajā apģērbu izstrādes un ražošanas darbā koncentrēties tikai uz vienu apģērbu zīmolu – "Ivo Nikkolo", kas piedāvā apģērbus tikai sievietēm, informē uzņēmums.
Stratēģisku apsvērumu un nelielā pieprasījuma dēļ "Baltika Group" šobrīd izņem no sava produktu sortimenta "formal elegant" stila vīriešu apģērbu, un uzņēmums tirgos vīriešu apģērbu kolekcijas, pieejamas pēdējo sezonu, tomēr noteikti apsvērs iespējas nākotnē atgriezties pie vīriešu apģērbu ražošanas.
Jāatgādina, ka iepriekš "Baltika Group" pārziņā bija četri zīmoli: "Monton", "Mosaic", "Baltman" un "Ivo Nikkolo", kas ik gadu piedāvāja piecas līdz sešas sezonālās kolekcijas, bāzes kolekcijas, kā arī ierobežota daudzuma kolekcijas. 2019. gada nogalē uzņēmums uzsāka pārstrukturizāciju un izmaiņas esošā koncepta attīstībā. Tā rezultātā zem viena tirdzniecības zīmola tika apvienoti veikali "Monton" un "Mosaic", abu zīmolu kolekcijas bija pieejamas zem vienota "Monton" vārda. Savukārt iepriekš pārstāvētā zīmola "Bastion" svētku apģērbu līnijas un piegriezumi tika integrēti "Monton" kolekcijās.