"Auto tirgotājs "Longo Group" ir gatavs pāriet uz tirdzniecību tikai tiešsaistē, no 21. decembra arī Latvijā piemērojot Lietuvā šonedēļ gūto pieredzi, pārdodot privātos transportlīdzekļus bez jebkādas divu cilvēku satikšanās iespējamības. Striktie ierobežojumi, kas jau ir spēkā kaimiņvalstī un varētu līdzīgā apjomā drīz būt arī Latvijā, neapstādina auto pircēju interesi. Lielbritānijas tiešsaistes auto tirdzniecības uzņēmums "Cazoo" ar piesaistītajām vairāku simtu miljonu mārciņu investīcijām ir pierādījis, ka šāda veida pakalpojumam ir nākotne," pandēmijas ietekmi nozarē komentē lietoto automašīnu tirgotāja "Longo Group" valdes loceklis Edgars Cērps.
Lietuvas valdība šonedēļ pieņēma lēmumu par ļoti stingru karantīnas ierobežojumu izsludināšanu, apturot jebkāda veida klātienes tirdzniecību, izņemot pārtikas veikalus, kā arī strikti kontrolējot iedzīvotāju pārvietošanos ārpus pamata dzīvesvietas. Vienlaikus "Longo Group" pieredze rāda, ka, auto tirdzniecībai ātrā tempā spējot pilnībā pārorientēties uz tiešsaites piedāvājumu un digitālu pārdošanas procesu, Lietuvā dienā tiek pārdotas aptuveni piecas automašīnas.