Pārtikas ražošanas sektoram šis gads bijis raibs – daļai uzņēmumu izdevies audzēt pārdošanas apjomus un investēt tālākā attīstībā, savukārt citiem nākas cīnīties ar augošajiem zaudējumiem.
"Šis gads ir bijis zīmīgs ar visstraujākajām izmaiņām pārtikas nozarē. Viss sākās ar Covid-19 šoku pavasarī. Mainījās pirkšanas un patēriņa paradumi, finansējuma pieejamība, kas izraisīja e-komercijas un tehnoloģiju uzrāvienu nozarē," raksturo Lauksaimniecības tirgus veicināšanas centra vadītāja Ingūna Gulbe.
Turpina meklēt jaunus virzienus
Taču neizpalika arī jau iepriekš vērojamās tirgus attīstības tendences – nišas produktu – bezglutēna produktu, bezlaktozes un diabētisko produktu, kā arī daudzveidīgo bioloģisko produktu pieaugums, fleksitāro, veģetāro, vegāno diētu strauja attīstība.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv