Pērn ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla" pircējiem piegādājis vairāk automašīnu, nekā iepriekš prognozēts, taču nedaudz pietrūcis, lai uzņēmums sasniegtu gada sākumā noteikto ambiciozo mērķi, raksta "Reuters".
2020. gadā pie uzņēmuma klientiem nonākuši vairāk nekā 499,55 tūkstošus automašīnu, kas ir vien par 450 automašīnām mazāk nekā gada sākumā prognozētie 500 tūkstoši automašīnu, raksta "CNBC".
Ceturtajā ceturksnī autoražotājs klientiem piegādājis 180,57 tūkstošus elektroauto.
"Tesla" gada sākumā paziņoja, ka gada laikā tā pārdos vairāk nekā 500 tūkstošus automašīnu. Uzņēmums cer uz jaunajiem tirgiem, piemēram, Eiropu un Āziju, jo tās dzimtenē saasinās konkurence starp autoražotājiem, cenšoties iekosties pēc iespējas lielākā elektroauto tirgus pīrāga daļā.
"Tesla" kopumā aizvadījusi veiksmīgu gadu, un uzņēmuma akcijas cena pērn pieaugusi par vairāk nekā 700%. Uzņēmums piecus ceturkšņus pēc kārtas ziņojis par ceturkšņa peļņu, un decembrī tā akcija iekļauta "Standard&Poor's 500" indeksā.
"Tesla Motors" līdzdibinātājs un vadītājs Īlons Masks paziņojis, ka lepojas ar "Tesla" komandu, sasniedzot šo nozīmīgo pagrieziena punktu. ""Tesla" darbības sākumā es domāju, ka optimistiskajā gadījumā mūsu iespēja izdzīvot ir 10%," viņš sacījis.