Anastasija Udalova: trīs gadu laikā 'Dzintars' kļūs par Baltijā lielāko kosmētikas ražotāju
Foto: No personīgā arhīva

"Dzintara" kosmētikas biznesa atdzīvināšanā Igaunijas industriālā grupa "Skinest Group" līdz šim ieguldījusi vairāk nekā 6 miljonus eiro un top plāns tālākām investīcijām, ekskluzīvā intervijā portālam "Delfi" saka SIA "Dzintars Production", kas jau drīzumā mainīs nosaukumu uz "H.A. Brieger", līdzīpašniece Anastasija Udalova.

Saskaņā ar plāniem, kurus koriģējusi Covid-19 pandēmija, "Dzintara" produkcija veikalu plauktos gan Latvijā, gan eksporta valstīs nonāks šī gada pirmā ceturkšņa otrajā pusē. Pārskatot zīmola līdzšinējo produktu portfeli, izlemts, ka smaržu, kas daudziem vēl joprojām raisa asociācijas, kategorijai tiks pielikts punkts, taču ar lielu skaitu gan līdzšinējo, gan jaunu produktu uzņēmums saista vērienīgus attīstības plānus.

Pastāstiet par sevi. Kāda ir Jūsu līdzšinējā pieredze biznesā un kāpēc nolēmāt startēt kosmētikas ražošanā?

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!