Ņemot vērā valstī ieviestos ierobežojumus, "Latvijas Pasta" nodaļās līdz ārkārtējās situācijas beigām iespējams saņemt visus tajās pieejamos pakalpojumus, bet iegādāties var tikai ar pasta pakalpojumu nodrošināšanu saistītās preces – pastmarkas, aploksnes, pastkartes, sūtījumu iepakojuma taru, līmlentes –, kā arī atsevišķas saimniecības preces, pārtikas produktus, biļetes braukšanai sabiedriskajā transportā, preses izdevumus, dezinfekcijas līdzekļus un sejas un mutes aizsegus.
34 no nedēļas nogalē atvērtajām pasta nodaļām sestdienās strādā pastāvīgi, bet 47 nodaļas atvērtas sestdienās līdz 2021.gada 23.janvārim.
"Latvijas Pasts" aicina klientus būt saprotošiem, jo Covid-19 izplatības mazināšanai visā valstī ir noteikti ierobežojumi attiecībā uz cilvēku skaitu, kas var uzturēties pakalpojumu sniedzēju telpās, tāpēc iespējas sniegt pakalpojumus nodaļās ir samazinājušās un var rasties situācijas, kad sava pakalpojuma saņemšanu nākas uzgaidīt, stāvot ārpus nodaļas un distancējoties citam no cita.
Lai pasta pakalpojumu saņemšana nebūtu jāgaida, "Latvijas Pasts" aicina izmantot uzņēmuma mobilās lietotnes iespējas, kas ļauj pakalpojumiem pieteikties attālināti un nodaļā ierasties tieši uz sava pakalpojuma saņemšanu. Attālināti pieteikties pakalpojumiem iespējams 86 lielākajās un noslogotākajās pasta nodaļās visā Latvijā (šo nodaļu saraksts pieejams te).
Sestdienās strādājošo pasta nodaļu saraksts un to darbalaiki pieejami te.
"Latvijas Pasts" uztur vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus.