Lietotnē var pieteikties aktīvās atpūtas pakalpojumiem, norēķināties par tiem un saņemt atgādinājumus par rezervēto laiku, stāsta "Bookla" pārdošanas nodaļas vadītājs Oļegs Smirnovs.
"Apzinoties situāciju valstī un ziemas sezonas sākumu, sapratām, ka varam piedāvāt slēpošanas kūrortiem ideālu risinājumu, kā pandēmijas laikā viegli kontrolēt klientu daudzumu uz kalna. Šo aplikāciju attīstījām divu gadu garumā ciešā sadarbībā ar pakalpojumu sniedzējiem no dažādām nozarēm. Tā rezultātā šobrīd varam piedāvāt efektīvu pierakstu kalendāra lietotni gan uzņēmējiem, gan viņu klientiem. Kalni ir lielisks piemērs tam, ka, izmantojot atbilstošu rezervācijas sistēmu, var turpināt strādāt arī ierobežojumu laikā, jo tiek kontrolēta cilvēku plūsma. Mēs esam pārliecināti – ja publiskas vietas brīvā dabā strādātu pēc iepriekšēja pieraksta, tas ļautu kontrolēt cilvēku plūsmu un izlīdzinātu to visas dienas garumā. Aizvērt visu ciet ir vieglākais risinājums, taču no tā ļoti cieš uzņēmumi un cilvēki. Tuvākajā laikā vīruss nekur nepazudīs, tāpēc ir jāiemācās kontrolēt cilvēku plūsmu. Kādēļ uzņēmumiem, it sevišķi tiem, kas darbojas ārpus telpām, ir jābūt slēgtiem, ja var kontrolēt cilvēku plūsmu un izslēgt drūzmēšanos?" pārdomās dalās "Bookla" pārstāvis.