"Dzintars" jaunais produktu dizains
Foto: Publicitātes attēli

Atsākot "Dzintars" kosmētikas ražošanu, produktu iepakojuma dizains ir izstrādāts pilnībā no jauna. Būtisks elements, kas iestrādāts jaunajā iepakojuma dizainā, ir Latvijas valsts karogs kā produktu izcelsmes un kvalitātes zīme, informē uzņēmumā.

Arī "Dzintars" logotips ir atjaunots, padarot to mūsdienu dizaina tendencēm atbilstošāku.

"Latvijas valsts karogu produktu dizainā mēs iestrādājām, jo kā ražotne arī turpmāk vēlamies nest Latvijas vārdu pasaulē. Dabiskums un pieejamība ir mūsu zīmola solījums, kas būs "Dzintars" produktu pamatā gan patērētājiem Latvijā, gan ārvalstīs. Atsākot šo produktu ražošanu, es vēlos, lai ikviens Latvijas iedzīvotājs atkal varētu būt lepns par Latvijā ražotu kosmētiku, kuru daudzi pazīst un ir iemīļojuši arī citās valstīs," paskaidro kosmētikas ražotnes "H.A. Brieger" vadītāja Anastasija Udalova.

Jauno "Dzintars" kosmētikas vizuālo identitāti un produktu iepakojuma dizainu izstrādājusi studija "Overpriced" zīmolu stratēģa Kristapa Siliņa vadībā.

"Mūsu mērķis ar jauno zīmolu ir palielināt "Dzintars" potenciālu ārvalstu tirgos un padarīt zīmolu pieejamu pēc iespējas plašai auditorijai. Jaunais "Dzintars" no vienas puses izmantos laikmetīgu vizuālo valodu un kļūs saprotams tiem, kas iepriekš šo zīmolu nav izvēlējušies. No otras puses mēs nesīsim uz priekšu visu labo, ko glabā zīmola mantojums – ikoniskās krāsas, formas un elementus, kas atlasīti, komandai pētot zīmola vēsturi cauri desmitgadēm," stāsta Siliņš.

Saskaņā ar pašreizējiem plāniem "Dzintars" kosmētikai veikalu plauktos jānonāk šā gada martā.

"H.A. Brieger" kā pirmos ražos "Dzintars" vēsturiskos produktus, pakāpeniski veidojot un piedāvājot klientiem arvien jaunus produktus. Paredzams, ka martā patērētāji varēs iegādāties "Dzintars" ķermeņa kopšanas līdzekļus – lūpu balzamus, dušas želeju, ķermeņa un roku krēmu, kā arī šķidrās ziepes.

intervijā portālam "Delfi" iepriekš norādīja Udalova smaržas ir tas produkts, no kura jaunie īpašnieki ir atteikušies, un mērķis kopumā ir piesaistīt gados jaunāku pircēju uzmanību. "Jā, visiem ir uzskats, ka līdzšinējā "Dzintara" mērk̦auditorija ir vecāka gadagājuma cilvēki. Ag̒entūras "White Label" un "Golin Riga" veica dažādas izpētes, kas parādīja, ka "Dzintara" klients ir 40+ gadus vecs. Mēs ļoti gribam nepazaudēt esošos klientus, bet vienlaikus vēlamies piesaistīt arı̄ mileniāļus un virzīties uz jaunāku auditoriju kopumā."

Kosmētikas ražotāja "H.A. Brieger" lielākais akcionārs ir Igaunijas industriālās ražošanas uzņēmums "Skinest Group", kas strādā desmit valstīs. "Skinest Group" pieder 67% uzņēmuma "H.A. Brieger", savukārt 33% pieder uzņēmuma vadītājai Anastasijai Udalovai.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!