Eiropas mobilitātes platforma "Bolt" sāks piedāvāt franšīzi, lai nodrošinātu pilsētas transporta un piegādes pakalpojumus lielākam skaitam klientu visā pasaulē, informē uzņēmums.
Jaunās franšīzes programmas mērķis ir paātrināt "Bolt" izaugsmi, paplašinoties ārpus tās galvenajiem tirgiem Eiropā un Āfrikā, uz tādām valstīm kā Indija un Brazīlija.
"2020. gadā mēs gandrīz divkāršojām mūsu klientu skaitu, sasniedzot 50 miljonus lietotāju 40 valstīs un 200 pilsētās. "Bolt" franšīze palīdzēs paplašināties vēl ātrāk, vienlaikus dodot iespēju uzņēmējiem visā pasaulē izmantot "Bolt" tehnoloģijas un zināšanas kopbraukšanas, mikromobilitātes un pārtikas piegādes pakalpojumos," saka "Bolt" franšīzes paplašināšanās vadītājs Nikita Utkins.
"Bolt" sadarbosies ar apstiprinātiem franšīzes ņēmējiem, lai tie savos tirgos pārvadītu mobilitātes pakalpojumus, balstoties uz ieņēmumu dalīšanas shēmu. Uzņēmēji, kas pievienosies "Bolt" franšīzei, rūpēsies par uzņēmuma ikdienas darbībām, piemēram, klientu atbalstu un jaunu šoferu un kurjeru uzņemšanu. Uzņēmumi var izvēlēties sadarboties ar Bolt, lai uzsāktu vienu vai vairākus pakalpojumus, ieskaitot kopbraukšanu, skrejriteņu un elektrisko velosipēdu mikromobilitātes pakalpojumus, kā arī pārtikas piegādi.
Franšīzes programma ir balstīta uz Bolt ilgtermiņa sadarbību ar partnerorganizācijām, kas pārvalda vietējo darbību atsevišķos tirgos.
"Mums ir gadiem ilga pieredze un veiksmīga sadarbība ar vietējiem partneriem tādās valstīs kā Saūda Arābija, Gruzija, Kipra un Meksika, kas ļāva mums šajos tirgos "Bolt" ievirzīt vadošajā pozīcijā. Mūsu pieredze veiksmīgās plaša mēroga partnerattiecībās radīja pamatu "Bolt" franšīzei, kas tagad ir atvērta uzņēmējiem, kuru vīzija sakrīt ar mūsu – padarīt pārvietošanos pilsētās pieejamāku, ērtāku un atbildīgāku," saka Utkins.