Eiropas mobilitātes platforma "Bolt" sāks piedāvāt franšīzi, lai nodrošinātu pilsētas transporta un piegādes pakalpojumus lielākam skaitam klientu visā pasaulē, informē uzņēmums.
Jaunās franšīzes programmas mērķis ir paātrināt "Bolt" izaugsmi, paplašinoties ārpus tās galvenajiem tirgiem Eiropā un Āfrikā, uz tādām valstīm kā Indija un Brazīlija.
"2020. gadā mēs gandrīz divkāršojām mūsu klientu skaitu, sasniedzot 50 miljonus lietotāju 40 valstīs un 200 pilsētās. "Bolt" franšīze palīdzēs paplašināties vēl ātrāk, vienlaikus dodot iespēju uzņēmējiem visā pasaulē izmantot "Bolt" tehnoloģijas un zināšanas kopbraukšanas, mikromobilitātes un pārtikas piegādes pakalpojumos," saka "Bolt" franšīzes paplašināšanās vadītājs Nikita Utkins.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit