Omniva, Pakomāts
Foto: Publicitātes foto
"Omniva" rīcībā nonākusi informācija par maksājuma karšu datu izkrāpšanas mēģinājumiem, informē uzņēmums.

Lai īstenotu savu nolūku, krāpnieki izrāda interesi no privātpersonām iegādāties sludinājumu platformās piedāvātās preces, bet kā norēķina veikšanas apstiprinājumu norāda it kā "Omniva" apliecinājumu par apmaksas veikšanu un aicinājumu viltus mājas lapā saņemt maksājumu. Uzņēmums norāda, ka šādu pakalpojumu nenodrošina un aicina individuālos preču pārdevējus uzmanīties, kā arī, saskaroties ar krāpšanas mēģinājumiem, vērsties Valsts policijā.

Minētie gadījumi notikuši, kad uz pārdošanas sludinājumiem atsaucies kāds krāpnieks, apliecinot vēlmi iegādāties konkrēto preci un aicinājis pārdevējam preci nosūtīt, izmantojot "Omniva" pakalpojumus. Vienlaikus krāpnieks nosūtījis saiti uz viltus tīmekļa vietni, kurā it kā redzams apstiprinājums par norēķina veikšanu un aicinājums saņemt līdzekļus, kuru aktivizējot tiek lūgts ievadīt personas maksājumu kartes datus.

Uzņēmuma pārstāvji uzsver, ka vienīgie drošie veidi, kā individuāli preču pārdevēji var pārliecināties par apmaksas saņemšanu ir izmantot norēķinu starpnieku servisus (piemēram, "PayPal" u.tml.), bankas transakcijas apliecinošus dokumentus vai faktisku naudas saņemšanu savā norēķinu kontā.

"Omniva" atgādina, ka nenodrošina savstarpēju norēķinu pakalpojumus un aicina būt īpaši piesardzīgiem rīkojoties ar saviem personiskajiem datiem. Tāpat uzņēmums aicina par aizdomīgām īsziņām vai e-pastiem nekavējoties ziņot klientu atbalsta centram, kā arī ziņot Valsts policijai.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!