Pērn lietotāju neapmierinātība par elektronisko sakaru pakalpojuma kvalitāti pieaugusi par 33%, liecina Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas (SPRK) apkopotā informācija. Savukārt sūdzību skaits par līgumiem samazinājies 60% apmērā, salīdzinot ar 2019. gadu.
Kopumā SPRK saņēmusi 44 rakstveida sūdzības un sniegusi 135 telefoniskas konsultācijas. 58% gadījumos sūdzības bijušas par mobilā tīklā sniegtajiem pakalpojumiem, bet 42% par pakalpojumiem fiksētā tīklā. SPRK visvairāk saņēmusi sūdzības un jautājumus par SIA "Bite Latvija" un SIA "Tele2" sniegtajiem mobilā pakalpojumiem, bet par fiksēta tīkla pakalpojumiem sūdzības galvenokārt saņemtas par SIA "Tet" un SIA "Baltcom".
Vienlaikus jāatzīmē, ka 27% sūdzības saņemtas par pakalpojuma kvalitāti, 30% – rēķiniem, savukārt 9% – līgumiem, bet 34% – par dažādiem jautājumiem, piemēram, operatoru mārketinga aktivitātēm, iekārtu iegādes piedāvājumiem u.c.