uztura bagātinātājs
Foto: PantherMedia/Scanpix

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) ir saņēmis gan iesniegumus, gan sniedzis konsultācijas par pēdējā laikā vairāku komersantu "Helvetia Direct Marketing" un "Natural Pharmaceuticals" īstenoto praksi, informē PTAC.

Kompāniju pārstāvji zvana un piedāvā preces, kā arī sūta tiešā pasta un e-pasta vēstules, pārsvarā piedāvājot piegādāt uztura bagātinātājus par brīvu uz speciāliem, izdevīgiem noteikumiem. Daudzos gadījumos patērētāji neapzinās, ka, piekrītot saņemt kādu preci bez maksas, patiesībā tiek noslēgts ilgtermiņa līgums ar regulārām preču piegādēm un samaksas pieprasījumu par atsūtītajām precēm. Tāpat pēdējā laikā aktivizējusies kompānija "Natural Pharmaceuticals", kas izsūta pasta un e-pasta vēstules, kurās sludina valsts mēroga dažādu vitamīnu apgādes bezmaksas kampaņas, tādējādi radot iespaidu, ka tā ir valsts institūciju organizēta kampaņa.

PTAC par uzņēmumu "Helvetia Direct Marketing" un "Natural Pharmaceuticals" rīcību ir ierosinājis administratīvās lietas un veic uzraudzības pasākumus, tostarp sadarbībā ar Polijas uzraudzības iestādi, tā kā "Natural Pharmaceuticals" ir Polijā reģistrēts uzņēmums.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!