Kaspars Rožkalns - 1
Foto: DELFI

Valsts tēla satura izstrādei un komunikācijai atvēlētais budžets ir 1,3 miljoni eiro, preses konferencē sacīja Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) direktors Kaspars Rožkalns.

"Apzināmies, ka Latvijas gadījumā tā ir liela nauda, bet no starptautiskās komunikācijas viedokļa tas ir ļoti mazs budžets. Tas nozīmē, ka mums jārīkojas ļoti gudri, liela mēroga mārketinga kampaņas aizstājot ar lokālām, bet pamanāmām aktivitātēm, plaši iesaistot ārvalstīs dzīvojošos latviešus," norāda LIAA Komunikācijas un informācijas departamenta direktors Jānis Nīgals.

No šogad paredzētajiem līdzekļiem aptuveni 200 tūkstoši eiro paredzēti zīmola un grafiskās identitātes izstrādei, kā arī sākotnējo komunikācijas materiālu sagatavošanai, 100 tūkstoši eiro ieplānoti Latvijas sabiedrības uzrunāšanai, 400 tūkstoši eiro tiek plānoti investīciju piesaistes aktivitātēm, bet atlikusī budžeta daļa tiks izlietota starptautiskajai komunikācijai, piemēram, starptautiskajā izstādē "Expo 2020", kuru 1. oktobrī atklās Apvienotajos Arābu Emirātos, Dubaijā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!