Ziticity
Foto: Publicitātes foto
Reaģējot uz aizvien augošo pieprasījumu e-komercijā un klientu pieplūdumu, interneta veikals "220.lv" stiprinājis preču piegādes kapacitāti un ātrumu. Uzņēmums uzsācis sadarbību ar loģistikas uzņēmumu "Ziticity", kas turpmāk nodrošinās preču piegādi "220.lv" klientiem.

Līdz šim "220.lv" grupas uzņēmums "Pigu Grupa" ar "Ziticity" sadarbojies Lietuvas un Igaunijas tirgos. Tagad klientu servisa pilnveidošanai lēmums par sadarbību pieņemts arī Latvijā, kas vienlaikus ir uzņēmuma pirmais solis šajā tirgū.

Kā norāda "220.lv" mārketinga un komunikācijas vadītāja Līga Bubko, jaunā piegādes veida pieteikumu ir sekmējušas gan globālās e-komercijas tendences, gan tiešsaistes pircēju vajadzības, kas pēdējā gada laikā būtiski mainījušās. Līdz šim populārākā piegādes metode "220.lv" ir bijusi preču saņemšana klātienē jeb tā saucamajos "220.lv" pick-up punktos Rīgā un Daugavpilī. Tikmēr otrs populārākais preču saņemšanas veids ir to saņemšana pasta nodaļās un pakomātos. Bubko akcentē, ka tieši lielo pilsētu iedzīvotāji meklē veidus, kā efektīvi plānot savu laiku, tāpēc preču piegādes ātrums iemanto likumsakarīgu aktualitāti.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!