Ieilgušie klātienes tirdzniecības ierobežojumi un joprojām lielais slēgto veikalu daudzums ir mudinājis tirdzniecības centru "Domina Shopping" noskaidrot, kādas ir Latvijas iedzīvotāju sajūtas, vajadzības un vēlmes šajā spēcīgi paralizētās klātienes iepirkšanās laikā.
Noskaidrots, ka 95% Latvijas iedzīvotāju šobrīd ir vismaz viena preču vai pakalpojuma kategorija, kuras iegāde klātienē ļoti pietrūkst. Savukārt 77% pircēju ir vismaz viena pakalpojumu vai preču grupa, kuras iegāde klātienē ir ļoti aktuāla vai nepieciešama. Un vienlaikus arī lielākā sabiedrības daļa (77%) ir gatava ievērot vēl striktākus epidemioloģiskās drošības pasākumus veikalos, ja vien tas nodrošinās iespēju iepirkties klātienē.
Vislielāko trūkumu cilvēki šobrīd izjūt pēc iespējas klātienē izmantot skaistumkopšanas pakalpojumus (72%) un iegādāties klātienē apģērbu vai apavus pieaugušajiem (69%) un bērniem (43%). Teju tikpat bieži viņiem trūkst iespējas apmeklēt kultūras pasākumus (65%), izmantot ēdināšanas pakalpojumus klātienē (59%), kā arī iegādāties mājai nepieciešamās preces (62%).