Barbora
Foto: Paula Čurkste/LETA

Aizvadītajā nedēļā, kopš stājies spēkā drošākas tirdzniecības modelis, "Maxima" veikalos novērojama pircēju iepirkšanās paradumu maiņa, kā arī vēl lielāks klientu skaita kritums, kas vidēji sarucis par aptuveni 30%, liecina mazumtirgotāja sniegtā informācija.

Arvien vairāk pircēju, pielāgojoties jaunajai iepirkšanās situācijai, izvēlas pirkumus veikt lielāka formāta veikalus, agros rītos un vēlu vakarā, kā arī turpina pieaugt attālināta iepirkšanās.

Platformā "Barbora.lv" pircēju skaits iepriekšējā nedēļā audzis pat 6 reizes salīdzinājumā ar identisku nedēļu pērnajā gadā. Aizvadītajā nedēļā pirktākās nepārtikas preces attālināti bija tieši ziemai raksturīgas lietas – ragaviņas un ziemas lāpstas, kā arī virtuves piederumi – katli un pannas. Lai izvairītos no veikalu apmeklējuma klātienē, iepirkšanos tiešsaistē izmanto arī iedzīvotāji reģionos – "Barbora Express" pasūtījumu skaits ārpus galvaspilsētas audzis par 6%.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!