Tiesa, ja salīdzina pagājušā gada datus ar 2015. gada rādītājiem, redzams, ka tirdzniecības nozares popularitāte nedaudz sarukusi, jo pirms pieciem gadiem jaunreģistrēto uzņēmumu vidū tirdzniecība aizņēmusi 23% no visiem jaunajiem uzņēmumiem, piedevām, vairumtirdzniecībā un mazumtirdzniecībā pirms pieciem gadiem reģistrēts teju vienāds uzņēmumu skaits.
Gluži tāpat kā pirms pieciem gadiem, arī pērn otra populārākā darbības nozare jauno uzņēmumu vidū ir profesionālie, zinātniskie un tehniskie pakalpojumi. To vidū ietilpst, piemēram, juridiskie un grāmatvedības pakalpojumi, reklāmas un tirgus izpētes pakalpojumi, vadības konsultāciju pakalpojumi u.c. Jānorāda, ka teju visas šīs apakšnozares bijušas vienlīdz populāras, izņēmums bijuši uzņēmumi, kas sniedz arhitektūras un inženiertehniskos pakalpojumus, kā arī zinātniskās pētniecības darbs, kur reģistrēto uzņēmumu skaits ir salīdzinoši mazs.