Pērn saņemto sūdzību skaits pasta nozarē audzis par 37%, liecina Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas (SPRK) apkopotā informācija.
Kopumā 2020. gadā SPRK saņēmusi 33 sūdzības un sniegusi 200 telefona konsultācijas lietotājiem.
"Pērn lietotāji visvairāk sūdzējušies par pasta sūtījumu kavēšanos. Šis sūdzību iemesls nav mazinājies un ir bijis vienmēr aktuāls, bet pandēmijas apstākļos tas ir pastiprinājies. Sūtījumu kavēšanos būtiski ietekmēja atceltie un ierobežotie starptautiskie pasažieru pārvadājumi gan Eiropā, gan pasaulē. Lai arī situācija pandēmijas apstākļos ir samilzusi, Pasaules pasta savienība atcēla jebkādus pasta sūtījumu piegādes termiņus un kvalitātes standartus starptautiskajā arēnā," stāsta SPRK pasta nodaļas vadītājs Bruno Frīdenbergs – Ansbergs.