Tāpat kompānija turpmāk neveiks digitālas korekcijas, lai mākslīgi uzlabotu cilvēka ķermeni savu zīmolu reklāmās.
"Unilever" pasūtītajā pētījumā, kas veikts deviņās valstīs, secināts, ka vairāk nekā puse jeb 56% aptaujāto uzskata – skaistumkopšanas un personīgās higiēnas nozare var likt cilvēkiem justies atstumtiem. Tādēļ kompānija ir gatava mainīt savu produktu izstrādes procesu, lai tie sniegtu lielāku pievienoto vērtību gan cilvēkiem, gan planētai. "Unilever" mainīs iepakojumu dizainu un produktu komunikācijas materiālus, atsakoties no vārda "normāls" lietošanas. Savukārt kompānijas zīmolu reklāmās netiks digitāli mainīta cilvēka ķermeņa forma, izmērs vai ādas krāsas proporcijas un tiks palielināts to reklāmu skaits, kurās attēloti cilvēki no dažādām nepietiekami pārstāvētām sabiedrības grupām.