Foto: Blake Cheek / cc
Ja pamēģināsiet gūglē ierakstīt vārdus "gribu vasaru", gandrīz visi pirmo lapu meklējumi aizvedīs līdz vienam no Latvijā populārākajiem kāzu fotogrāfiem Jānim Romanovskim un viņa uzņēmumam ar vasarīgo nosaukumu. Viņš šobrīd līdzīgi kā citi amata biedri pasākumu vakuumā cenšas kaut kā savilkt kopā galus un bija neizpratnē, kāpēc valsts vēlas paņemt no viņa arī kompānijas nosaukuma pozīcijas "Google" meklētājā.

"Jā, mums bija informācija, ka pastāv uzņēmums ar šādu nosaukumu, tieši tāpēc kampaņas nosaukumam ir sagatavoti alternatīvi varianti, un tagad ir pavisam skaidrs, ka Valsts kancelejas (VK) kampaņai būs cits nosaukums," portālam "Delfi" skaidroja VK Stratēģiskās komunikācijas koordinācijas departamenta konsultante Egita Diure.

Pēc "Delfi" raksta nopublicēšanas viņa atzvanīja un precizēja, ka VK tomēr tikai apsver no nosaukuma atteikties. 

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!