Latvijas Pasts
Foto: Publicitātes foto
"Latvijas Pasta" turpmākās iespējas nodrošināt sūtījumu piegādi nekavējoties un vienmērīgi visām adresātu grupām kļūst ierobežotas, brīdina uzņēmumā.

Pastiprinoties Covid-19 pandēmijas negatīvajai ietekmei, darbinieku un klientu aizsardzībai pastnieku darba organizācija ir mainīta, veicinot minimālu saskarsmi un tādējādi sūtījumu piegādi īstenojot pakāpeniski. Arvien biežākas ir situācijas, kad piegādes nodrošināšanas iespējas ietekmē arī nepieciešamība atsevišķās pasta nodaļās un piegādes punktos uz laiku pilnībā nomainīt strādājošo sastāvu, aizstājot ar kolēģiem no citām struktūrvienībām vai piesaistot pagaidu darbiniekus. Tādējādi piegādes paredzētajos termiņos atsevišķās teritorijās var būt uz laiku apgrūtinātas, informē uzņēmumā.

"Jau četrus mēnešus valstī atkārtoti izsludināta ārkārtējā situācija saistībā ar Covid-19 pandēmijas izplatību. "Latvijas Pasts" gan pirmajā, gan otrajā pandēmijas vilnī ne uz dienu nepārtrauca savu darbību, un mūsu darbinieki nodrošināja gan sūtījumu piegādes, gan klientu apkalpošanu visā Latvijas teritorijā. Arī patlaban "Latvijas Pasts" turpina visu pakalpojumu sniegšanu, taču atkārtoti aicinām ņemt vērā, ka pakalpojumu sniegšanā un sūtījumu piegādē iespējami kavējumi gan ārkārtējās situācijas laikā noteikto drošības prasību, gan vīrusa izplatības dēļ. Pašlaik būtiskākais mūsu uzdevums ir pasargāt savus darbiniekus, lai varētu nodrošināt uzņēmuma darbības nepārtrauktību un attiecīgi – pasta sūtījumu, tajā skaitā abonēto preses izdevumu, piegādes. Lūdzam būt saprotošiem šajā no "Latvijas Pasta" neatkarīgu ārējo apstākļu diktētajā situācijā," informē "Latvijas Pasta" valdes priekšsēdētājs Mārcis Vilcāns.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!