Rīgas pilsētas būvvaldes izsludinātajā izsolē par reklāmas laukumu nomu pastāv bažas, ka Rīga var arī nesaņemt plānotos vides reklāmas ieņēmumus, informē Latvijas Reklāmas asociācijas vadītāja Baiba Liepiņa.
Izsolē uzvarējis uzņēmums SIA "Visual Media", kas gadā reklāmas vietas gatavojas nomāt par 165 tūkstošiem eiro. Asociācijā norāda, ka nosolītajai trīsreiz augstākai cenai par reklāmas stendu nomu nozare neredz ekonomisko pamatojumu – tā dēļ var nesamērīgi pieaugt reklāmas cenas un samazināties pieprasījums pēc vides reklāmas Rīgā.
Liepiņa uzsver, ka nozarei raizes dara vairāki darījuma aspekti. Piemēram, izsolē uzvarējušā pretendenta – SIA "Visual Media" – iepriekšējā darbība. Proti, uzņēmēju grupa jau iepriekš palikusi parādā valstij nodokļus un nodevas.