Lai šo mērķi varētu sasniegt, jau šobrīd mērķtiecīgi tiekot stiprināta sadarbība ar attiecīgo olu ražotājiem, izglītoti pircēji un paplašināts veikalu tīkla sortiments.
"Īstenojot uzņēmuma attīstības ilgtspējas stratēģiju, šis ir loģisks nākamais solis. Šādas pārmaiņas nevar notikt vienā dienā. Līdz šim jau esam veikuši un turpināsim izglītošanu veikalos un paplašinām sortimentu ar brīvo vistu un ārpus sprostiem dētajām olām. Interese, jo īpaši par 2. kategorijas olām ir augusi vairāk nekā 100 reižu. Sabiedrība ar katru savu pirkumu savā ziņā balso par vistu labturības apstākļiem. Pateicoties Latvijas olu ražotāju attīstībai, vairs nesaskaramies ar brīvo vistu olu deficītu, kā tas bija iepriekš. Priekšā vēl daudz izaicinājumu, kas būs jārisina," komentē veikalu tīkla "top!" mārketinga direktore Ilze Priedīte.