Aptaujājot Baltijas iedzīvotājus 2020. gada aprīlī un 2021. gada martā, secināts, ka nozīmīga daļa iedzīvotāju globālās pandēmijas uzspiesto situāciju ir pieņēmuši kā "jauno normālo" dzīvesveidu. Proti, "RAIT Group" dati liecina, ka pērn ikdienas dzīvesveida maiņu izjuta 80% Baltijas valstu iedzīvotāju, bet 2021. gadā tikai 60%.
Taču pircēju pieredze, tirdzniecības ierobežojumu un epidemioloģisko drošības noteikumu ietekmē, ir mainījusi attieksmi pret produktu un pakalpojumu pieejamību tiešsaistē. Ja pandēmijas sākumā, 2020. gada aprīlī, 41% Latvijas, 54% Lietuvas un 58% Igaunijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju piekrita, ka tiešsaistē var iegādāties visus nepieciešamos produktus un pakalpojumus, tad 2021. gada martā šim apgalvojumam piekrita vairs tikai 32% Latvijas, 40% Lietuvas un 34% Igaunijas iedzīvotāju.