Paredzētā nomas maksa par 91 nekustamā īpašuma daļu gadā veidos 173 960 eiro.
Saskaņā ar sertificēta nekustamā īpašuma vērtētāja noteikto iespējamo tirgus nomas maksas novērtējumu, sākotnējās nomas maksas apmērs par pašvaldībai piederošu 91 nekustamā īpašuma daļu tika noteikts 48 960 eiro gadā.
"Man ir liels prieks ka "D Screens" turpina aktīvi attīstīties. Šī gada sākumā pēc darījuma ar "N-Visual" tīklu, mēs palielinājām savu lielo ielas ekrānu tīklu līdz 14 vienībām. Tagad, līdz ar uzvaru otrajā izsolē, mūsu objektu skaits pieaugs par vairāk nekā 100 vienībām, un ļaus mums piedāvāt reklāmu gan lielajos, gan mazajos ielu ekrānos, kā arī aptvert svarīgākas Rīgas ielas," sacījis "D Screens" valdes loceklis Konstantīns Kuzikovs.
Savukārt Rīgas pilsētas būvvaldes Pilsētvides dizaina pārvaldes vadītājs Valdis Dombrovskis norādījis, ka izsoles rezultāts liecina, ka arī vairāki Vides reklāmas asociācijas biedri ir gatavi solīt salīdzinoši augstas summas par reklāmas vietu nomu Rīgā, kas pārsniedz pat 1. izsoles rezultātus.
"Tas nozīmē, ka pieprasījums pēc vides reklāmas galvaspilsētā joprojām ir augsts", sacījis Dombrovskis.
Izsolei, kas norisinājās šī gada 13. aprīlī, kopā bija pieteikušies astoņi pretendenti.
Kopumā Rīgā šogad plānots izsolīt 495 reklāmas vietas, sadalot tās vairākās izsoļu kārtās.