Enerģētikas sektorā 2020.gadā iedzīvotāji visvairāk sūdzējušies par uzskaiti un norēķiniem. Par norēķiniem sūdzējušies ap 37% lietotāju, liecina Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas (SPRK) dati.
Kopumā enerģētikas nozarē saņemtas 70 sūdzības, kamēr 2019. gadā bija 56 sūdzības. Lietotāju sūdzības saistībā ar siltumenerģijas jautājumiem pieaugušas par 5 jeb 83%, savukārt dabasgāzes nozarē par vienu sūdzību jeb 5%, bet elektroenerģijas nozarē tās pieaugušas par 8 sūdzībām jeb 26%.
Visās trīs enerģētikas nozarēs joprojām lietotājiem aktuālākie ir norēķinu jautājumi ar saviem pakalpojumu sniedzējiem. Sūdzības par rēķiniem un rēķinos iekļauto informāciju citu sūdzību starpā dominē jau vairāk nekā 15 gadus, un arī pērn tas bija biežākais domstarpību jautājums – 37% jeb 26 sūdzības no kopējā sūdzību skaita.