Foto: LETA

Kosmētikas ražošanas uzņēmuma "Madara Cosmetics" konsolidētais (neauditētais) apgrozījums šā gada pirmajā ceturksnī bija 4,48 milj. eiro, kas ir par 38,7% vairāk, salīdzinot ar attiecīgo periodu pērn, un 12% pieaugums, salīdzinot ar 2020. gada ceturto ceturksni.

Šādus datus uzņēmums ir iesniedzis biržai "Nasdaq Riga". Pēc ģeogrāfiskā sadalījuma 2021. gada 1. ceturksnī apgrozījums Eiropas Savienības valstīs (izņemot Latviju) palielinājies par 40%, Latvijā par 24%, bet apgrozījums ārpus Eiropas Savienības sasniedzis ievērojamu 133% pieaugumu, salīdzinot ar attiecīgo laika posmu pērn.

E-komercijas attīstība ir būtiski ietekmējusi apgrozījuma pieaugumu, un e-komercijas pārdošanas daļa turpina palielināties, tiešo tās kanālu īpatsvaram sasniedzot 45% no mātes uzņēmuma 1. ceturkšņa apgrozījuma. Tiešās e-komercijas īpatsvara pieaugums pret iepriekšējā gada attiecīgo ceturksni veido 14 procentpunktus un pieaugums pret 2020. gada ceturto ceturksni veido 11 procentpunktus, informē uzņēmums.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!