Par 82 % palielināts darbinieku skaits. Uzņēmumā pieaugumu skaidro ar vietējā e-komercijas sektora kopējo izaugsmi un attīstību, kas strauju izaugsmi piedzīvoja valstī noteikto klātienes tirdzniecības ierobežojumu dēļ.
"2020. gadā piedzīvojām straujāko izaugsmi uzņēmuma pastāvēšanas vēsturē. "Omniva" sūtījumu biznesa ieņēmumi pieauga par 64 % jeb 4,8 miljoniem eiro. Ienākumi no pakomātu sūtījumiem pieauga par 79 %. Lai nodrošinātu atbilstošu pakalpojumu arvien pieaugošā pieprasījuma apstākļos, mēs teju divkāršojām darbinieku skaitu, kā arī turpinājām pakomātu tīkla paplašināšanu, pievienojot jaunus pakomātus visā Latvijas teritorijā, ko darīsim arī šogad," stāsta SIA "Omniva Latvija" vadītāja Beāte Krauze-Čebotare.
Iepriekšējā gada laikā "Omniva" pieņēmusi darbā papildus 135 cilvēkus, no kuriem lielākā daļa nodrošina sūtījumu šķirošanu vai sūtījumu piegādi (šķirotāji un kurjeri), savukārt citi sniedz atbalsta funkcijas loģistikas darbā (noliktavas darbinieki, kā arī klientu atbalsta speciālisti vai citi biroja darbinieki).
2020. gada vidū "Omniva" pārcēlās uz plašākām telpām "Green Park" loģistikas parka teritorijā Mārupē, kā arī investēja vairāk nekā 500 tūkstošus eiro telpu aprīkojumā un automatizētas sūtījumu šķirošanas iekārtas iegādē. Pērnā gada beigās "Omniva" rīcībā bija 208 pakomāti 97 apdzīvotās vietās, un šogad plānots uzstādīt vēl vismaz 52 jaunus pakomātus.
Uzņēmumā uzsver, ka 2021. gada laikā "Omniva" pastiprināti strādās pie uzņēmuma efektivitātes uzlabošanas, investējot procesu automatizācijā un LEAN vadlīniju ieviešanā.
SIA "Omniva Latvija" dibināta 2012. gadā un sniedz sūtījumu loģistikas, informācijas loģistikas un e-rēķinu apstrādes pakalpojumus.