"Maxima Latvija" auditētais apgrozījums 2020. gadā sasniedzis 878 miljonus eiro, kas ir par 5% vairāk nekā 2019. gadā, tiesa, tas bijis mērenāks nekā 2019. gada izaugsmes temps, kad apgrozījuma pieaugums bija 7,7%.
Darbību ietekmēja pandēmija, rezultāti saistīti arī ar kopējiem tirgus izaugsmes tempiem. Uzņēmums pielāgoja savu stratēģiju, koncentrējoties uz zemu cenu nodrošināšanu, klientu un darbinieku drošību Covid-19 krīzē, kā arī pārdomātu attīstību, radot arī vairāk nekā 100 jaunas darba vietas. Kopējās investīcijas veikalu tīkla attīstībā, klientu pieredzes uzlabošanā, loģistikas centra modernizācijā, kā arī darbinieku ērtībās un darba vides uzlabošanā sasniedza 25,8 miljonus eiro, savukārt peļņa 31 miljonu eiro, kamēr pērn valstij pārskaitītie nodokļi ir vairāk nekā 115 miljoni eiro.
"Turpināsim stiprināt sadarbību ar stratēģiskajiem partneriem un Latvijas ražotājiem, lai kopā atbalstītu arī sabiedrības aktuālākās vajadzības, tostarp novēršot Covid-19 radītās sekas," stāsta Tomass Rupšis (Tomas Rupšys), "Maxima Latvija" vadītājs.