kola limonāde glāzes kokteilis
Foto: Shutterstock

Dzērienu ražotājs "Cido Grupa" aizvadīto gadu noslēdzis ar apgrozījuma pieaugumu. Uzņēmuma neto ieņēmumi palielinājušies par 2%, un pārdošanas apjoms sasniedza 139 miljonus litru, ziņo "Cido Grupa".

2019. gadā uzņēmuma SIA "Cido Grupa" apgrozījums bijis 72,133 miljoni eiro, izriet no "Lursoft" datiem. Tādējādi pērn tā apgrozījums varētu būt bijis ap 73,57 miljoniem eiro, taču oficiālu informāciju līdz gada pārskata publiskošanai uzņēmums nesniedz. Tas gan ziņo, ka apgrozījuma pieauguma pamatā bija stratēģiska produktu portfeļa diversifikācija, veiksmīga jaunas dzērienu kategorijas ieviešanai, kā arī eksporta apjoma palielināšana.

Aizvadītais gads bija izaicinošs - neprognozējams un ar strauji mainīgiem nosacījumiem vietējā tirgū. Neraugoties uz to, raksturojis "Cido Grupa" valdes loceklis Marjus Kirstuks (Marijus Valdas Kirstukas). Tomēr produktu portfelis ļāvis mazināt ierobežojumu ietekmi un sasniegt pozitīvus rezultātus.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!