Konkursa noslēdzošās kārtas ietvaros katrai dalībnieku komandai bija jāizveido sadarbība ar kādu uzņēmumu, kurš uzticētu dalībniekiem izveidot pārdošanas tuneļa lapu un digitālo mārketinga aktivitāšu kopumu kādam no produktiem, papildus klientu piesaistīšanas nolūkos. Konkursa finālā tika vērtēts komandu veikto aktivitāšu kopums, sasniegtie peļņas rādītāji, kā arī dalībnieku personīgā izaugsme. Konkursa otrā kārta norisinājās vairāk kā divu mēnešu garumā, kuru ietvaros komandu dalībnieki ne tikai apguva pamatzināšanas par pārdošanas tuneļu veidošanu, bet arī attīstīja savas pārdošanas, komunikācijas un līderības prasmes. Dalībnieki izstrādāja pārdošanas tuneļus dažādiem produktiem, kurus uzņēmumi pārdod gan Latvijā, gan citās Eiropas valstīs. Tiem bija jāiepazīstas ar pārdošanas niansēm dažādiem produktiem, piemēram, ekoloģiskām sulām bērniem, skaistumkopšanas un uzkopšanas līdzekļiem, dažādām dārza precēm (nojumes, koku šķeldotāji un dārza kastes), kā arī vebināriem un pat autobraukšanas apmācību kursiem.
"Bizness 24h" 2021 finālistu sasniegtos rezultātus vērtēja konkursa fināla žūrija, kurā darbojās "Nordic Group" valdes loceklis Uģis Strauss, "Swedbank" mārketinga un pārdošanas projektu vadītāja Anda Grebeža, Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras vecākā projektu vadītāja Dace Dumbere-Bregže, Banku augstskolas rektore Līga Peiseniece, Banku augstskolas studiju programmas "Biznesa procesu vadība" direktore Lilita Sparāne un "Bizness24h" 2021 vadītāja Elīna Peiseniece. Fināla noslēgumā žūrijas pārstāvji atzina, ka bija patīkami pārsteigti par dalībnieku sasniegumiem, jo finālisti šogad spēja pierādīt, ka esot vidusskolēniem vai studentiem, tie spēj uzrunāt uzņēmumus uzticēt tiem savu produktu pārdošanas un mārketinga organizēšanu. Paši konkursa dalībnieki atzīst, ka konkurss ir kalpojis kā atspēriena punkts, lai noticētu savu spēju robežām. Vairākas komandas fināla laikā atzina, ka arī pēc konkursa norises turpinās iesāktās sadarbības ar uzņēmumiem, turpinot darbu pie jau esošajiem pārdošanas tuneļiem, gan jaunu izveides citiem produktiem.