Lidosta Rīga specializētais kravu apkalpošanas perons - 1
Foto: Publicitātes foto

Krīzes skartās Baltijas lidostas plāno lielus attīstības darbus. Rīga kā savu lielo plusu izceļ "airBaltic", bet par attīstību runā "Rail Baltica" kontekstā. Savukārt lietuviešu idejas lidostu attīstībā ir salīdzinoši savdabīgas. Arī Tallinai tuvāko gadu laikā ir visai vērienīgas ieceres.

Lidostas "Rīga" vadītāja Laila Odiņa stāsta par lieliem paplašināšanās plāniem, kas labi sader ar "Rail Baltica" termināļa pabeigšanu.

"Krīze mums faktiski deva papildu laiku, lai sagatavotos jauniem pārbaudījumiem. Ceru, ka nākotnē būsim spējīgi rīkoties efektīvāk, lai izmaksas uz vienu pasažieri būtu zemākas. Tas palielinās mūsu konkurētspēju un ļaus būt vienam no Ziemeļeiropas aviācijas centriem," stāsta Odiņa.

Aizvadītais gads, līdzīgi kā visur Eiropā, Rīgas lidostā bijis grūts. Ierobežojumi ir bijuši bargi. Pasažieru skaits sarucis par 76% – no 7,8 miljoniem 2019. gadā līdz 2 miljoniem pērn. Tajā pašā laikā tiek turpināts ieguldīt, pērn iztērēti vairāk nekā 13 miljoni eiro.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!