Mākslīgā intelekta virtuālā asistenta izstrādē un vienotā ieviešanā Baltijas valstīs ieguldīti 40 000 eiro. "DPD Latvija" mājaslapās visu diennakti ir pieejams mākslīgā intelekta virtuālais asistents Didzis, kas, izmantojot tērzēšanas funkcionalitāti, var sniegt atbildes par sūtījumu piegādes statusu. Tāpat virtuālais asistents sniedz atbildes uz aktuāliem jautājumiem par uzņēmuma darba laiku, kontaktinformāciju u.c. biežāk uzdotajiem jautājumiem. Pakāpeniski plānots paplašināt virtuālā asistenta funkcionalitāti, nodrošinot papildu iespējas – konsultējot un sniedzot tehnisku palīdzību sūtījumu izveides procesā, reģistrācijā un paņemšanas pieprasījumos. Vienlaikus sarežģītāku jautājumu risināšanai joprojām pieejams ir zvanu centrs un citas tiešsaistes saziņas iespējas. Virtuālais asistents Didzis komunicē trīs valodās – latviešu, lietuviešu un igauņu.
"DPD Latvija" valdes priekšsēdētājs Jānis Grants norāda, ka līdz ar virtuālā asistenta ieviešanu būtiski tiks atslogots arī klientu apkalpošanas zvanu centrs, jo lielu daļu jautājumu būs iespējams atrisināt ar mākslīgā intelekta virtuālo asistentu Didzi, kas vienlaikus var apkalpot vairākus klientus.