Baltijā darbību sācis digitālās tirdzniecības risinājumu sniedzējs 'Nielsen Brandbank'
Foto: Shutterstock
Digitālās tirdzniecības risinājumu sniedzējs "Nielsen Brandbank" ir nolēmis paplašināties Eiropā un uzsākt darbību Baltijas valstīs. Daudznacionālais uzņēmums ir uzsācis sadarbības līgumu slēgšanu ar lielākajiem mazumtirgotājiem reģionā, informē uzņēmums.

Sadarbojoties ar tādiem uzņēmumiem kā "Walmart", "Tesco", "P&G", "Unilever" un "Mars", "Nielsen Brandbank" Baltijā nodrošinās datu izveides un pārvaldības pakalpojumus, kā arī digitālo klāsta novērtēšanas un analīzes pakalpojumus. Šobrīd uzņēmuma klientu vidū kopumā ir 700 mazumtirdzniecības un vairumtirdzniecības uzņēmumu un 52,8 tūkstoši piegādātāji 39 valstu tirgos.

Saskaņā ar "Eurostat" datiem, kas publicēti šā gada martā, 27 Eiropas Savienības (ES) dalībvalstīs ar e-komerciju 2019. gadā nodarbojās 21% uzņēmumu. Lietuvā šādu uzņēmumu skaits bija lielākais reģionā un sasniedza 28%, Igaunijā - 17%, bet Latvijā - 12%. Šie ES e-komercijas dati vēl neatspoguļo Covid-19 pandēmijas ietekmi, kas pat nesagatavotus uzņēmumus piespieda salīdzinoši īsā laika periodā pāriet uz interneta vidi vai ievērojami paplašināt savu darbības sfēru.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!