Foto: Publicitātes foto
Ikgadējā mārketinga un komunikācijas festivālā "Marketing Shake 2021" sāk dalībnieku reģistrāciju.

Festivāls notiks 5. augustā Rīgā. Šogad tas tiek rīkots tiešsaistē, izmantojot digitālās platformas, taču būs pieejams arī ierobežots klātienes biļešu skaits (atkarībā no valstī noteiktajiem pandēmijas ierobežojumiem), sola festivāla organizatori.

"Mārketinga profesionāļiem gads iezīmējies ar "Instagram Reels" un "TikTok" gaidāmo konkurenci, "Instagram" lietotni bērniem, jaunākiem par 13 gadiem, uzņēmumu digitālo transformāciju, gaidāmo sīkfailu nāvi, jaunajām "live streaming" iespējām un vēl straujāku digitālo rīku attīstību. Sociālajos tīklos valda influenceri un zīmolu advokāti. Patēriņa un izklaides tirgū dominē Z paaudzes paradumi un intereses. Saskaņā ar neseno "Global Web Index" aptauju 42% jauniešu vecumā no 16 līdz 24 gadiem meklē reklāmas, kurās ir izklaides elements. Tajā pašā laikā 40% Z paaudzes vēlas, lai reklāmas sniegtu vispilnīgāko iespējamo informāciju par produktu.
Mārketings ir stāsti, kurus stāstām, nevis lietas, kuras pārdodam, – tas ir likums, kas darbojas joprojām. Tāpēc šogad festivāla fokusā ir cilvēks. Cilvēkam no cilvēkiem – tāds ir arī šī gada festivāla moto," saka "Marketing Shake" organizatore Zanda Lazda.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!