Kompānija ir izveidota 2010. gadā, strauji augusi un bijusi starp mūsu valsts eksporta spīdekļiem. Uzņēmuma specializācija – profesionālā roku un nagu kopšanas kosmētika.
No pandēmijas gada pārmaiņu plūdiem uzņēmums, operatīvi reaģējot, spēja izbrist sausām kājām. Kopumā Latvijas kosmētikas ražošanas nozare 2020. gadu ir pārdzīvojusi diezgan labi.
Ierasti lielāko daļu noieta nodrošināja tieši profesionālā kosmētika, taču, ieviešot ierobežojumus skaistumkopšana nozarē, daudzviet aizverot salonus pavisam ciet, patēriņš samazinājās, ko gan kompensēja privāto preču zīmju bizness. (Nelielai atkāpei – uzņēmuma kapacitāte ļauj ražot privātajām preču zīmēm, kas būtībā ir zīmola "Kinetic" konkurentes.) Turklāt krīze ir iemācījusi uzņēmumu strādāt efektīvāk.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv