Maršrutā Centrs – Ķīpsala ir pabeigta veloinfrastruktūras izveide, informē Rīgas domes Satiksmes departaments.
Izmantojot pagaidu satiksmes organizācijas līdzekļus, Ķīpsalas ielas posmā no Krišjāņa Valdemāra ielas līdz Enkura ielai, ir izveidotas velojoslas abos braukšanas virzienos. Vienas joslas garums ir aptuveni kilometrs. Velobraucēju drošībai krustojumu zonas ir aprīkotas ar gumijas atdurēm un stabiņiem, kā arī iekrāsotas ar zilu krāsu, lai pievērstu pārējo satiksmes dalībnieku uzmanību.
Ierīkotā veloinfrastruktūra maršrutā Centrs – Ķīpsala veido apkaimes savienojumu ar pilsētas centrā esošo velo infrastruktūru. Šis ir viens no pieciem maršrutiem, kurā šovasar Satiksmes departaments, izmantojot pagaidu satiksmes organizācijas līdzekļus, plānoja ieviest veloinfrastruktūru. Drīzumā veloinfrastruktūras izveide tiks īstenota maršrutā Centrs – Ķengarags, posmā no Dzirnavu ielas līdz Rušonu ielai. Pārējie trīs maršruti, kuri nodrošinās apkaimju savienojumu ar centra veloinfrastruktūru būs: Centrs – Purvciems – Dreiliņi, posmā no Braslas ielas līdz Ulbrokas ielai; Centrs – Sarkandaugava, posmā no Skanstes ielas līdz Tilta ielai; Dzirciems – Iļģuciems pa Dzirciema ielu un Lidoņu ielu, posmā no Jūrmalas gatves līdz Spilves ielai.
Tāpat veloinfrastruktūru šogad ir plānots izbūvēt Dzirnavu ielā, posmā no Tērbatas līdz Skolas ielai. Atdalīta infrastruktūra gājējiem un velobraucējiem ir paredzēta uz A. Deglava pārvada, kreisajā pusē – virzienā uz Pļavniekiem. Veloinfrastruktūras izveide tiek plānota arī Ģertrūdes ielas seguma atjaunošanas un labiekārtošanas (posmā no A. Čaka ielas līdz Skolas ielai) projektā.
Jāatgādina, ka 25. martā Saeima pieņēma lēmumu veikt Ceļu satiksmes likuma grozījumus, kas nosaka regulējumu elektroskrejriteņu iekļaušanai ceļu satiksmē.