Delfi foto misc. - 79431
Foto: Pixabay

Pēdējo piecu gadu laikā bezalkoholiskā alus segments ir dubultojies, un pērn tas veidoja jau aptuveni 2% no kopējā alus tirgus, stāsta SIA "Valmiermuižas alus" – saimnieks Aigars Ruņģis.

Pēc Ruņģa teiktā, bezalkoholiskā alus segments Latvijā ir mazs, bet tas ir visstraujāk augošā alus kategorija. Pērn Latvijā varēja iegādāties jau 30 dažādas bezalkoholiskā alus garšas, no kurām lielākā daļa bija importēta. Tādēļ pērn tieši mazās alus darītavas sāka piedāvāt bezalkoholisko alu, kas darīts Latvijā, un Ruņģis prognozē, ka kopējais pieprasījums pēc bezalkoholiskā alus Latvijā augs vēl par 20%.

Ruņģa novērojumi liecina, ka segmenta popularitāti veicina fakts, ka cilvēki kļūst atbildīgāki, tradicionālā alus vietā lietojot bezalkoholisko, ja ir jāsēžas pie stūres. Kopumā arvien lielāka sabiedrības daļa pievēršas veselīgākam dzīvesveidam, rūpējas par savu veselību – attīstās tā sauktā wellness kustība gan Latvijā, gan pasaulē.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!