Uzņēmuma vadības ziņojumā teikts, ka pērn "Baltic Data" turpināja attīstīt informācijas tehnoloģijas (IT) preču un pakalpojumu mazumtirdzniecības veikalu tīklu un integrēja pārdošanu internetā, ieviešot jaunos veikalos e-kioskus. Tāpat pērn iesākta tirdzniecība internetplatformā "BD online".
Pēc uzņēmuma vadības vēstītā, pērn "Baltic Data" nākuši klāt vairāki lieli klienti - vairumtirgotāji, kas veidoja arī pieaugumu debitoru parādos.
2020.gadā tika atvērti jauni "Baltic Data" veikali - Rīgā un Dreiliņos, tirdzniecības centros "Aleja" un "Sāga".
Nākotnē "Baltic Data" vadība plāno atvērt jaunus veikalus, palielināt tirdzniecības platību un preču klāstu. Tāpat uzņēmums plāno pievienot jaunas funkcijas.
Vienlaikus uzņēmuma vadība norāda - tā kā "Baltic Data", kā tirdzniecības subjekts, ir tiešā riska zonā saistībā ar Covid-19, tad bija dažādi tirdzniecības ierobežojumi un nav prognozējama uzņēmuma darbība pēc bilances perioda. "Pieņemam, ka samazināsies pieprasījums pēc IT produktiem un pakalpojumu sniegšanas kapacitāte," teikts "Baltic Data" vadības ziņojumā.
"Baltic Data" apgrozījums 2019.gadā bija 10,461 miljons eiro, bet peļņa - 401 731 eiro.
Kompānija reģistrēta 1992.gada augustā, un tās pamatkapitāls ir 28 455 eiro. Kompānijas 98,79% kapitāla pieder Aivaram Arumam, bet 1,21% - Arvim Arumam.