Komerciālajos maršrutos visi ar sabiedriskā transporta pakalpojumu nodrošināšanu saistītie izdevumi un zaudējumi būs pārvadātāja pašrisks; valsts no savas puses zaudējumus nesegs. Pārvadātāji būs tiesīgi paši noteikti tarifus jeb biļetes cenu, ieviest lojalitātes programmas un cita veida atlaides.
"Līdz ar šo noteikumu pieņemšanu esam radījuši visus priekšnoteikumus, lai reģionālo pārvadājumu segmentu atvērtu brīvai konkurencei noteiktos maršrutos. Tā mēs tuvināmies citu Eiropas Savienību valstu, arī mūsu kaimiņu, Igaunijas un Somijas, praksei starppilsētu pārvadājumos nodrošināt brīvu konkurenci starp pārvadātājiem un tos nesubsidēt no valsts budžeta. Ceru, ka Covid-19 pandēmija ies mazumā un pārvadātāji būs ieinteresēti šo valsts radīto iespēju izmantot," saka satiksmes ministrs Tālis Linkaits.