Adwards 2021 balvu pasniegšana - 1
Foto: Publicitātes foto
Ar klātienes apbalvošanas ceremoniju 9. jūlijā pasniegtas 15. Radošās izcilības festivāla "Adwards" balvas. Pavisam konkursam tika iesniegti 253 darbi, visvairāk – kategorijā "Drukas māksla un dizains", un kopumā piešķirtas 15 zelta godalgas 28 disciplīnās. "Grand Prix" šoreiz izpalicis, bet dubults zelts ar žūrijas mīlestības apliecinājumiem piešķirts kampaņai "Esi mūsu Soross" (Alise Zariņa, Dana Jurkjāne, klients – Satori). Titulu "Agency of the Year" ieguvusi aģentūra "McCANN Riga".

Festivālā, ko rīko "Latvian Art Directors Club (LADC)", darbi tika vērtēti desmit kategorijās un vairākās apakškategorijās: integrētās kampaņas, sabiedriskās attiecības, interaktīvie un digitālie risinājumi, zīmola saturs un izklaide, zīmola stāsts, pasākumi un sponsorēšana, preses un vides reklāma, netradicionālā komunikācija, TV un radio, drukas māksla un dizains. Šogad radīta arī jauna kategorija – radošās izcilības eksports.

Savukārt 2021. gada festivālā "Delfi" auditorijas simpātijas balvu ieguva labdarības kampaņa "Krāsojamais plakāts "Ziemassvētki"". Kampaņas klients – labdarības biedrība "Labie cilvēki", māksliniece Jekaterina Ohrjamkina. Uzvarētāji balvā saņēma 1000 eiro reklāmas kampaņu portālā "Delfi" un tēlnieka Gata Erdmaņa radīto balvu "Izcilības sfēra".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!