Latvijas lidsabiedrība "airBaltic" paziņojusi, ka izveidota tiešsaistes pašapkalpošanās platformu komunikācijai starp pasažieri un lidsabiedrību, kurā pasažieri var izsekot savai lidojuma laikā noklīdušajai bagāžai.
"Neskatoties uz to, ka mēs īpaši rūpīgi attiecamies pret pasažieru bagāžu un vairāk nekā 98% gadījumu tā droši un savlaicīgi sasniedz savu galamērķi, dažreiz bagāža var aizkavēties vai tikt sabojāta. Šādos gadījumos mūsu klientu serviss sniedz profesionālu aprūpi un dara visu nepieciešamo, lai bagāžu atrastu un piegādātu, kā arī atlīdzinātu pasažiera izdevumus," skaidro "airBaltic" izpilddirektors Martins Gauss.
Ar jaunā servisa palīdzību pasažieri var izveidot vai pārvaldīt pieteikumus un izsekot savu aizkavēto bagāžu pašapkalpošanās mājaslapā, kas atrodama šeit.