Foto: DELFI

Baltijā lielākās mediju grupas "Ekspress Grupp" otrā ceturkšņa peļņa, salīdzinot ar pērnā gada periodu, ir vairāk nekā dubultojusies, ziņo uzņēmuma pārstāvji.

"Ekspress Grupp", kurā ietilpst arī "Delfi", šī gada otrajā ceturksnī, neskatoties uz globālās pandēmijas radītajiem izaicinājumiem, ir spējusi dubultot peļņu, salīdzinot ar to pašu laika periodu 2020. gadā.

Otrajā ceturksnī konsolidētie ienākumi, kā liecina uzņēmuma sniegtā informācija, sasniedz 17,9 miljonus eiro. Taču peļņa otrajā ceturksnī ir 1,25 miljoni eiro, kas, ja salīdzina ar pērno gadu ir par 112% vairāk. Savukārt, ja peļņu šī gada pirmajā pusgadā salīdzina ar pērnā gada pirmo pusgadu, tad tā ir pieaugusi par 714%.

Valdes priekšsēdētāja Mari-Līsa Rītsalu grupas veiksmi skaidro ar tiešsaistes reklāmu un digitālā satura abonentu skaita pieaugumu.

"Konoravīrusa pandēmijas efekti otrajā pusgadā nebija salīdzināmi ar 2020. gadu, kad reklāmas tirdzniecība pieredzēja milzīgu kritumu. Ierobežojumi, ko ieviesa pandēmijas ierobežošanas vārdā, otrajā pusgadā ievērojami ietekmēja vides reklāmu un biznesus, kas saistīti ar biļešu tirdzniecību," saka Rīsalu un norāda, ka šī gada veiksmi var skaidrot ar reklāmas nozares pielāgošanos, e-komercijas uzplaukumu un biznesa nozaru pārcelšanos uz tiešsaistes vidi.

"Ekspress Grupp" darbojas kopš 1989. gada un nodarbina gandrīz 1600 strādājošo. Tai pieder vadošie interneta mediju portāli Baltijas valstīs. Tallinas biržā kotētā "Ekspress Grupp" izdod populārākos dienas un nedēļas laikrakstus, kā arī lielāko daļu populārāko žurnālu Igaunijā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!