Aizvadītā gada rādītāji liecina, ka alus tirgus apjomi Latvijā un Baltijā, salīdzinājumā ar 2019. gadu, pieaug. AS "Aldaris" tirgus daļa 2020. gadā bija 25,7%, kas ir 0,7% vairāk, nekā 2019. gadā, bet par 0,3% pieauga tirgus daļas vērtība. Lielākā daļa no pārdotā realizēta vietējā tirgū. Aizvadītajā gadā off-trade tirgus apjoma ziņā pieauga par 2,2%, bet vērtības ziņā pat par 3,4%, salīdzinot ar 2019. gadu, ziņo uzņēmumā.
"Aldaris" pārstāvis Toms Kursītis norāda, ka kopējās tendences liecina, ka patērētāji aizvien vairāk izvēlas kvalitāti, nevis kvantitāti, kas ietekmē arī pārdošanas apjomus.
Nozīmīgu artavu, kā uzskata uzņēmumā, tirgus vērtības audzēšanā sniedza “Mežpils alus” straujā izaugsme – saskaņā ar starptautiskā tirgus izpētes uzņēmuma “Nielsen” apkopotajiem datiem, salīdzinot ar 2019. gadu, 2020. gadā "Mežpils alus" absolūtais apjoms pieauga par 47%. Aizvadītajā gadā uzņēmuma plānus ietekmēja Covid-19 pandēmijas ierobežošanai ieviestie tirdzniecības ierobežojumi un neskaidras prognozes par to spēkā esamības laiku. Tieši "Horeca" sektorā, ko visvairāk ietekmēja pandēmija, vērojams lielākais pārdošanas apjomu kritums.