"Rimi Rīgas maratona" organizatoru komandas vadītājs, festivāla "Riga Wine & Champagne" dibinātājs, SIA "Nords Event Communications" īpašnieks un SIA "Nords Porter Novelli" līdzīpašnieks Aigars Nords aicina uzņēmējus būt acīgiem un vērīgiem, šo to noskatīties un pārņemt labākos risinājumus.
Tas nozīmē, ka jātur acis un ausis vaļā, jāsmeļas iedvesma pasākumos, grāmatās, sarunās, jānoskatās lietas, kas veiksmīgi strādā citur un ko var adaptēt mūsu apstākļos, jo diez vai būtu jāizgudro velosipēds no jauna.
"Delfi Bizness" turpina izjautāt pazīstamus uzņēmējus par biznesā iegūtajām mācībām; šoreiz dalīties pārdomās un pieredzē aicināts Aigars Nords. Citu uzņēmēju biznesa mācības un rūdījumu kļūdoties, atradīsi šeit.
Idejas ir "jāzog"
"Latvieši ir ārkārtīgi kūtri uz ideju "zagšanu". Nemēģinu mudināt uz kriminālām darbībām, drīzāk uz dažādu jaunumu iesūkšanu, ceļojot, lasot, atrodoties notikumos, skatoties apkārt, gandrīz jebkādā situācijā," sarunu sāk Aigars Nords. Arī viņš pats tieši tā grēkojot – ierauga brīnišķīgu ideju, bet pabīda to malā, taču tā nebūtu jādara. "Jebkura ideja jau kaut kur eksistē, pasaulē viss jau ir izdomāts. Ideja var būt kā impulss, lai attīstītu biznesu. Skaidrs, ka tas ne vienmēr ir tik vienkārši kā izklausās. Taču, manuprāt, aplami ir gudrot "ko gan tādu es varētu izdarīt", jo, visdrīzāk, jau 1000 reizes ir paiets garām kādai foršai idejai, kuru gluži ne tādā pašā veidā, bet citādi varētu realizēt, uztaisīt pa savam un kārtīgi," viņš paskaidro.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv