"Mūsu pārdošanas dati liecina, ka sabiedrība arvien meklē drošus personīgos pārvietošanās līdzekļus. Turklāt tendence izvēlēties no plašāka, tas ir - Baltijas auto piedāvājuma, neaprobežojoties tikai ar Latviju, turpina pieaugt. Vairāk nekā 40% no Latvijā pie mums iegādātajiem auto ir attālināti izvēlēti no piedāvājuma Igaunijā vai Lietuvā," pārmaiņas lietoto auto nozarē skaidro Edgars Cērps, lietoto automašīnu tirgotāja "Longo Group" valdes priekšsēdētājs.
"Longo Group" datu analīze liecina, ka šobrīd vispieprasītākā lietoto auto marka visā Baltijā ir "Volvo". Latvijā populārākās izvēles ir "Volvo", "Volkswagen", "Opel", "Škoda" un "Peugeot". Interesanti, ka aptuveni piektā daļa Latvijas iedzīvotāju šobrīd izvēlas "Volvo". Lietuvā ir neliela atšķirība, jo tur "Volvo", "Volkswagen", "Opel" un "Škoda" markām seko "BMW" vieglie transportlīdzekļi, savukārt Igaunijā "Volvo" seko "Ford", "Volkswagen", "BMW" un "Opel", informē "Longo Group".