shutterstock_3623008
Foto: Shutterstock
Gadu pēc pandēmijas sākuma pieprasījums pēc lietotajiem vieglajiem auto Latvijā un Baltijā būtiski pārsniedz piedāvājumu. Kopumā lietoto automašīnu nozares pieaugums 2021. gada pirmajā pusgadā ir 27%. Par to liecina arī vadošā lietoto auto tirgotāja "Longo Group" pārdoto vieglo transportlīdzekļu skaits Baltijā, jo pirmajā pusgadā pārdotas par 39% vairāk auto nekā attiecīgajā periodā pērn un šī gada jūnijā par 164% vairāk nekā 2020. gada jūnijā, būtiski apsteidzot tirgus rādītājus.

"Mūsu pārdošanas dati liecina, ka sabiedrība arvien meklē drošus personīgos pārvietošanās līdzekļus. Turklāt tendence izvēlēties no plašāka, tas ir - Baltijas auto piedāvājuma, neaprobežojoties tikai ar Latviju, turpina pieaugt. Vairāk nekā 40% no Latvijā pie mums iegādātajiem auto ir attālināti izvēlēti no piedāvājuma Igaunijā vai Lietuvā," pārmaiņas lietoto auto nozarē skaidro Edgars Cērps, lietoto automašīnu tirgotāja "Longo Group" valdes priekšsēdētājs.

"Longo Group" datu analīze liecina, ka šobrīd vispieprasītākā lietoto auto marka visā Baltijā ir "Volvo". Latvijā populārākās izvēles ir "Volvo", "Volkswagen", "Opel", "Škoda" un "Peugeot". Interesanti, ka aptuveni piektā daļa Latvijas iedzīvotāju šobrīd izvēlas "Volvo". Lietuvā ir neliela atšķirība, jo tur "Volvo", "Volkswagen", "Opel" un "Škoda" markām seko "BMW" vieglie transportlīdzekļi, savukārt Igaunijā "Volvo" seko "Ford", "Volkswagen", "BMW" un "Opel", informē "Longo Group".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!