Mazumtirdzniecības cenas katru dienu dinamiski mainās lielam produktu skaitam ne tikai pasaulē, bet arī Latvijā, turklāt tendence ir vērsta vēl lielāka dinamisma virzienā, ar ko nākotnē pircējiem būs jārēķinās. Līdz ar e-komercijas uzplaukumu un digitālās vides attīstību veikali var iedarbināt cenu veidošanas algoritmus, kas ņem vērā daudzus un dažādus faktorus. Tomēr vienlaikus cenu dinamismā slēpjas draudi, ka patērētāji noteiktās situācijās izmaiņas var nepieņemt. Portāls “Delfi Bizness” vērtē, kā cenu dinamiskās svārstības noteic datu un informācijas pieejamība, vai iedzīvotāji uz to kā problēmu ir norādījuši Patērētāju tiesību aizsardzības centram un pēc kuras nozares var vadīties, domājot par nākotnes tendencēm mazumtirdzniecības cenu veidošanā.
Mainās dinamiski
Šobrīd cenas dinamiski mainās lielam produktu skaitam katru dienu, turklāt tas notiek arvien lielākā apmērā. "Arvien vairāk veikalu saslēdzas tiešsaistē ar dažādām piegādātāju noliktavām dažādās valstīs, kā arī daudzi veikali cenas koriģē atbilstoši konkurentu veikalu cenām, lai būtu konkurētspējīgāki," teic "Kurpirkt.lv" vadītājs Artis Upenieks. Viņš skaidro, ka viens faktors varētu būt valūtas kursa svārstības.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv