2021. gadā Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) saņemtas 12 sūdzības, savukārt 2020. gadā – 6 sūdzības par televizoriem, kuriem, patērētājiem mājās izpakojot, atklāti mehāniski bojājumi.
Tā kā tirdzniecība ilgstoši notika tikai attālināti, klients un pārdevējs par televizora kvalitāti nevarēja pārliecināties uz vietas veikalā, arī bieži vien klātienē iegādājoties elektropreces, netiek veikta preces (televizoru) pārbaude.
Ņemot vērā to, ka jaunās paaudzes televizori ir īpaši trausla prece un to, ka PTAC saņem arvien vairāk sūdzības par iegādātiem/saņemtiem televizoriem ar mehāniskiem bojājumiem, PTAC ieskatā pārdevējiem ir jāveic visas iespējamās darbības, lai nodrošinātu televizoru nebojātu nodošanu/nosūtīšanas patērētājiem, veicot televizoru pārbaudi pirms televizoru nodošanas/nosūtīšanas patērētājiem pēc savas iniciatīvas, kā arī saglabājot dokumentārus pierādījumus par to, lai strīda gadījumā pārdevēji varētu pierādīt, ka televizora nodošanas brīdī tam nebija trūkumu/defektu. Tāpat patērētājiem – pārliecināties, ka ir piegādāts nebojāts televizors, to fiksējot.