Igaunijas, Latvijas un Lietuvas iedzīvotāju populārāko zīmolu pirmo piecinieku veido "Google", "YouTube", "Swedbank", "Maxima" un "Facebook", liecina "Kantar Emor" šogad veiktais pētījums.
Pēdējais iecienītāko zīmolu pētījums Baltijas valstīs tika veikts pirms diviem gadiem, kad pirmo piecinieku veidoja tie paši zīmoli tikai atšķirīgā secībā.
Latvijā līderpozīcijā izvirzījies mazumtirdzniecības zīmols “Maxima”, kas iepriekš ieņēma trešo vietu, savukārt otrajā vietā joprojām ir “Swedbank”, bet trešajā vietā ierindojas “Apple”, kas 2019. gadā ieņēma devīto pozīciju.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit